Jeśli nie możesz znaleźć systemu rezerwacji który odpowiada potrzebom Twojego biznesu, w końcu znalazłeś odpowiedni system! Planyo jest systemem rezerwacji dla każdego typu działalności: wynajmu na dni, noce, godziny, minuty lub wydarzeń.
Nie używamy iframe'ów i popup'ów w procesie rezerwacji, klient nie opuszcza Twojej strony! Mamy pluginy do CMS'ów (Wordpress, Joomla itd.), lub skopiuj/wklej kod HTML jeśli używasz innych programów typu weebly. Nasz kod jest responsywny i wygląda świetnie na każdym urządzeniu. Możesz też spersonaliować każdy detal.
Żaden inny system rezerwacji nie ma tylu integracji. Nasza aplikacja integruje się ze wszystkimi popularnymi programami do tworzenia stron internetowych, z ponad 70 systemami płatności, mnóstwem aplikacji w chmurze takimi jak Google Calendar & Analytics, listami mailingowymi, programami typu CRM i systemami księgowymi. Mamy też otwarte API.
Twoi klienci mogą rezerwować w 38 językach. Nasz backend dostępny jest w 6 językach (w tym PL). Możesz spersonalizować i przetłumaczyć Twoje treści na inne języki, w tym wiadomości email i SMS.
Oszczędzaj czas automatyzując wszystkie czynności związane z rezerwacjami: wyświetlanie aktualnej dostępności i ceny, pobieranie dodatkowych danych w formularzu, anulacje, modyfikacje i automatyczne potwierdzenia.
Konfiguracja jest bardzo prosta, Twoje dane są bezpieczne, możesz integrować się z innymi aplikacjami w chmurze, nasze zapasowe serwery są zawsze dostępne i zaktualizowane. Moższ zrobić backup'y Twoich danych w dowolnym momencie.
Aplikacje iPhone i Android pozwalają na administracje Twojego konta w każdym miejscu. Mamy też aplikacje frontend'owe dla Twoich klientów przyspieszające proces rezerwacji.
Planyo oferuje szeroką gamę raportów które możesz też wyeksportować. Statystyki aktywności dają Ci ważne informacje pozwalające na analizę biznesową.
Planyo poradzi sobie z najtrudniejszymi zasadami wyliczania ceny dla Waszych klientów. Z łatwością ustaw ceny dla dodatkowych produktów/pozycji, sezonów, czasu wynajmu lub wieku.
Pozwól klientom na rezerwacje wielu produktów lub dat. Klient może dodać pozycje do koszyka i wprowadzić dane personalne (i/lub płatność) jednorazowo pod koniec procesu.
Vouchery, kupony, pakiety: funkcje te ułatwiają marketing i prezentacje Twojej oferty w atrakcyjny sposób, jednocześnie zapobiegając przypadkom overbookingu.
Dostępnych jest 6 ról administracyjnych, w tym agenci zewnętrzni. Możesz zlimitować funkcje każdego użytkownika. Duże projekty (np. regiony turystyczne) mogą grupować ofertę wielu właścicieli.
Planyo może zająć się fakturami dla Twoich klientów. Inne dokumenty tworzone dynamicznie mogą być dołączone do automatycznych maili w formacie PDF.
Oszczędzaj czas dzięki spersonalizowanym notyfikacjom email i sms wysyłanym do klientów i pracowników. Ustaw powiadomienia wysłane w konkretnych momentach. Możesz użyć Twojego adresu FROM.
Akceptuj przedpłaty lub pełne zapłaty, opcjonalne lub obligatoryjne, procesowane bezpiecznie przez jednego z ponad 70 partnerów płatności. Nigdy nie pobieramy prowizji za płatności.
rezerwacji rocznie
lat doświadczenia
krajów
Opisz Twoją działalność.
It's a family company : we started La Jetée in 2 of our fishermen family houses we bough a few years ago, originally it was supposed to be some holiday houses for us, but we started 3 years ago to renew, trying to keep the traditional structure, but modernizing and make cosy with a vintage look into 3 ( soon 4) furnished flats. It became quickly a pretty successful business as our flats are occupied something like 80% of the time, we even now do not allow less then 6 nights as it was too complicated for us to do less ( actually this change was very easy with the planyo configuration panels).
Opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie.
We tested several systems, before adopting planyo as it is simplifying a lot our work once the basic configuration is done (and multi-language was also an important point). It is not our main activity, so simplifying and automation is a key point for us, as we have other business to run, and planyo is delivering what we expected at a fair price. What we appreciate, as we are at least 2 person to be involved with : is the forwarding of customers confirmations : so no anymore problem of misunderstanding and not knowing real time booking. The automated price calculation and automatic sending of invoices and confirmation or modification messages to our customers. We haven't implemented an online payment, because we want to control as much as we can the booking ( for ex. confirming longer stay instead of short periods), but without this it would be all automated. We still want to improve our use of this system, as should now use the reports functions, and also as we have now more experience about our business we will do next season, a different pricing system using the "seasons" price, in order to have even less free periods during our tropical winter. We might also start with SMS, not for the clients but for us, to remind us arrivals, or check out, without having to check on our Ical that are synchronized with planyo.